Wiata łukowa pełni funkcję zadaszonego parkingu dla rowerów oraz innych jednośladów. Dzięki swojej prostej formie znajduje zastosowanie w wielu miejscach.
Wiaty wielofunkcyjne sytuowane są:
- na terenie zakładów produkcyjnych, przy siedzibach firm,
- w granicach reprezentacyjnych placów, przy obiektach użyteczności publicznej,
- przy szkołach i uniwersytetach,
- na obszarze kwartałów śródmiejskich, podwórek,
- | w pozostałych miejscach gdzie konieczne, wymagane jest wydzielenie strefy parkowania dla rowerów oraz innych jednośladów. |
Wiata rowerowa cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród naszych klientów. Zastosowanie łukowego zadaszenia znacznie poprawia parametry wytrzymałościowe wiaty.
Struktura:
- Słupki stalowe 80x80 mm z regulowanymi nogami na wysokość
- Moduł podstawowy dł. 2500 x wys. 2635 x głęb. 2090 mm
Zadaszenie:
- Konstrukcja składa się z dwóch trawersów i dwóch rynien z aluminium
- Wykonane z przezroczystego poliwęglanu komórkowego, grubość 6 mm po obróbce anty-UV
Oszalowania boczne i tylne:
- | Oszalowanie składa się z ramy wykonanej z profilu aluminiowego oraz oszklenia z przezroczystego poliwęglanu komórkowego o grubości 10 mm po obróbce anty-UV |
- Oszalowanie boczne dł. 959 x wys. 1740 x grub.23 mm
- Oszalowanie tylne dł. 1150 x wys. 1740 x grub. 23 mm
Rozbudowa wiaty rowerowej:
- Wiatę rowerową można poszerzać dodatkowymi modułami
- Wymiary modułu dodatkowego: dł. 2500 x wys. 2635 x gł. 2170 mm
Mocowanie i wykończenie:
- Nóżki wiaty mocowane są za pomocą śrub
- Stal ocynkowana ogniowo malowana wg palety RAL
Produkt niestandardowy. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana.